Nejvhodnější způsob vrácení výrobku vám poradí naše zákaznická
linka. Všeobecně platí, že poškozený výrobek oznámíte prostřednictvím reklamačního formuláře, kde následně dostanete návod, jak postupovat dále.
- Produkty eshopu
- Bazar
- Chovatelství
- Krmivo
- Výcvik
![]() | Zákaznická linka: 226 284 252 |
![]() | Email: info@zoobchod.cz |
- TOP 10
1. Dvířka SureFlap s mikročipem pro kočky 2. Reedog svíticí přívěšek pro psy a kočky 3. Reedog ochranný potah do kufru pro psy - šedý 4. Obojek proti klíšťatům Foresto 70 cm (nad 8kg) 5. Reedog Senza Premium samonavíjecí vodítko M 20kg / 5m lanko / tyrkysové 6. Reedog Senza Premium samonavíjecí vodítko M 20kg / 5m lanko / růžové 7. Obleček Hurtta GoFinland bunda - Modrá 8. Automatický záchod pro kočky ScoopFree Ultra 9. Domeček pro psa Reedog Light Paw 10. Petkit Pura Dog záchod pro psy
Jak převzít zboží
Vážení zákazníci, doporučujeme Vám pečlivě kontrolovat obal zásilky a její převzetí pouze v případě, že není nijak poškozena. Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. V případě poškození doporučujeme sepsat s řidičem škodní protokol nebo zásilku odmítnout.
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání.
- Jak mám vrátit poškozený výrobek?