Mob kontakt Zákaznická linka:
226 284 252
Mob kontakt Email:
info@zoobchod.cz

Reklamace

Jakmile zjistíte vadu na Vámi zakoupeném produktu, nerozmýšlejte se, nečekejte a oznamte to bez zbytečného odkladu!

Jak postupovat při reklamaci zboží?

  1. Pro vyřízení jakýchkoliv reklamačních nároků využijte webové stránky reklamacniformular.cz
    Následně dostanete návod, jak postupovat v případě reklamace.
  2. V závislosti na daném problému se snažíme zpravidla zařídit opravu či výměnu zboží.
  3. Zákazník je informován na jakou adresu má zboží zaslat.

Jak zabalit zboží?

  • zboží zabalte pečlivě a důkladně zpět do krabice tak,
    aby nemohlo dojít během přepravy k poškození produktu
  • Na krabici napište identifikátor (číslo objednávky)!!! Např. 1588-4444


Pokud se rozhodnete nevyužít reklamační formulář, můžete zvolit případně písemnou formu na adresu Prodávajícího.

Gadgets House, s.r.o. - REKLAMACE
Černokostelecká 2246, Hala A4 
25101 Říčany




Doprava ZDARMA

Při nákupu alespoň za 2 000Kč získáte dopravu zdarma u PPL, Zásilkovny, České pošty a GLS.

Výběr z domova

Vybírejte dárky z pohodlí z tepla vašeho domova. S platbou převodem nemusíte hnout ani prstem a do 3 dnů máte zboží doma.

Vrácení zboží do 14 dnů

Nefunguje dárek tak, jak jsme popsali či vám zboží nevyhovuje? Neponičené ozkoušené ho můžete vrátit do 14 dnů.